Photobucket
NUR ATIEQAH
| Newer Post




Proud Me


 photo IMG-20141209-WA00151_zps6f07e07c.jpg

Nur Atieqah Binti Mohd Hamil,Atieqah,Teyqah,Ieyqah,20,Segamat,Johor.



Half



 photo P_20141214_175310_BF_zpsa5386b73.jpg

Muhamad Izuddin Bin Ismail,22,Terengganu. Let heart tells everything.




Footstep





Heart Them



 photo IMG-20140501-WA0124_zpse96a8c61.jpg


The best Besties,Family,Sweethearts I ever had. Meet Adam,Ajim,Alyaa,Aris,Aliaa,Ainaa,Hadi,Nadhirah,Nisah,Zaki. Love them to the moon and beyond.










Sis Bosan
Saturday, November 7, 2015 | 2:14 AM | 0 comments

Assalamualaikum

Habis dah delete semua benda. Habis dah cerita lama. Habis dah segala post bentuk budak budak tu. And now dah besar kan. Dah pandai nak fikir matang. Dah tahu mana baik mana buruk. Dah tahu macam mana hidup tu sebenarnya walaupun tak  cukup banyak. Tak apa. Pelan pelan kayuh

Entri blog je kita delete. Memori takkan delete. Still ingat. Perempuan kan. Biasalah. Sekarang aku faham lah kenapa lelaki kata susah nak faham perempuan. Perempuan ni comnplicated lah apa lah. Hahahahahaha. Aku faham sebab kadang kadang aku sendiri tak faham dengan cara aku apa yang aku nak. Aku ada tabiat yang suka mengamok secara tetiba. Mulanya okay je. Lepas tu ngamok mcm apa. Bila tanya kenapa haa mula lah gelabah cari jawapan. Actually aku tak tahu pun kenapa aku ngamok. Sorry lah deh.

Cik abang pun bising banyak kali dah. Mungkin letih dengan baran aku yang hmmm agak annoying lah. Kalau aku lah jumpa orang macam aku ni lama dah aku kakikan. Asek nak ngamok. Satu lagi yang aku rasa obvious lah kan,aku mmg bukan orang yang sabar. Cakap dengan orang suruh sabar macam lah aku ni penyabar sangat. Hahahahahahahaha.

Banyak lagi sebenarnya. Sorry cik abang. Bukan taknak berubah. Tapi you know my style kan,slow slow lah supaya benda tu kekal sampai bila bila. I do love you too much. Jangn pergi jauh nah. Muah ciked.