Photobucket
NUR ATIEQAH
Older Post




Proud Me


 photo IMG-20141209-WA00151_zps6f07e07c.jpg

Nur Atieqah Binti Mohd Hamil,Atieqah,Teyqah,Ieyqah,20,Segamat,Johor.



Half



 photo P_20141214_175310_BF_zpsa5386b73.jpg

Muhamad Izuddin Bin Ismail,22,Terengganu. Let heart tells everything.




Footstep





Heart Them



 photo IMG-20140501-WA0124_zpse96a8c61.jpg


The best Besties,Family,Sweethearts I ever had. Meet Adam,Ajim,Alyaa,Aris,Aliaa,Ainaa,Hadi,Nadhirah,Nisah,Zaki. Love them to the moon and beyond.










Cinta Dan Cita?
Wednesday, March 16, 2016 | 4:02 PM | 0 comments

Assalamualaikum. Hye fellas.

16 Mac 2016. Permulaan untuk aku cuba untuk sedia dari segi mental dan emosi. Kali ni kena sedia betul betul kuat. Betul betul kena ready. Orang kata kadang kadang kita kena keluar dari comfort zone kita. Kali ni, ini yang aku cuba buat. Lepaskan segala keselesaan aku, hilangkan segala kebergantungan, buang semua kehendak.

Aku dah cakap, once Izuddin hantar CV dia, I should be ready lah. Apa pun keputusan aku terima. Antara cinta dan cita, aku lebih prefer Izuddin pilih cita. Cinta ni benda tak pasti. Kalau kata hari ni dia pilih cinta instead of cita, one day bila something happen, dia akan salahkan aku. Tak apa. Satu sem ja. 4 bulan je. Pejam celik pejam celik dah pun 4 bulan. Kena sabar je.

Orang lain boleh buat kenapa tak aku kan. Aku doakan yang terbaik. Kalau kutip pengalaman di negara orang tu terbaik untuk dia, kenapa aku nak halang. All this while,banyak dah aku sekat minat dia, banyak dah aku sekat kemahuan dia. Apa salahnya kali aku beralah. Mana tahu untuk kita jugak satu hari nanti. Apa pun kena tunggu result jugak. Kalau ada rezeki dia, ada lah.

Hahahaha. Orang lain duk jauh bertahun tahun rileks je. Taklah bukan apa. Sepanjang aku dengan dia, paling jauh pun Terengganu-Segamat. Itupun kalau jadi pape boleh gagahkan jugak nak pergi ke nak apa ke. Ni luar negara okay. Hahahaha. Mana lah pernah nak berenggang. If you are reading this Izuddin, jangan risau, kalau dapat pergi, just pergi k. Tak halang pun.

Make sure be ready in everything. Start counting months,weeks,days,hours,minutes even seconds to make sure I am fully ready untuk teruskan sem depan without you here. Huwaaaaaa. My shoulders nak g main salji kat negara orang. Nanti result dah keluar sama ada dia pergi ke tak pergi ke,I update semula okay.

You can do it Teyqah.